.

My photo
Shah Alam, Malaysia
May God bless you, readers!

Hello there!

Time Travels

20100702

nak tulis lagi dan lagi.

selama saya tidak meng'update' blog saya yang tercinta ini,
banyak sangat nak cerita sebenarnya.
tetapi saya teramat malas, tak boleh nak kata apa lah.
nak kent*t pun malas. pfftt..

*ok ini hyperbole ok nak cakap betapa malasnya saya. harap maklum*

kalau kamu semua mahu tahu,
sebelum ini, setiap kali saya ada idea nak tulis apa di sini,
saya hanya membayangkan yang saya menulis atau kata orang putihnya, saya men'type' apa yang saya nak bagitahu pada kamu semua di kepala otak saya.
ohh malasnya saya kaaan :'(
tapi, mulai sekarang saya tanam azam baru nak rajinkan diri untuk 'my fan' *ngeh3*
inshaAllah, kalau tidak ada apa-apa halangan mahupun rintangan. :)
yelah, dengan kelas yang tidak lama lagi akan bermula, akan 'busy' lah saya :)
tapi itu lah, 'confirm' lah banyak cerita yang saya mahu kongsi dengan kawan-kawan saya.
jadi saya kene lah rajin-rajin 'post' cerita baru.

apa-apa pun,
di kesempatan ini saya ingin mengucapkan
TAHNIAH kepada kawan-kawan saya yang berjaya menyambung pelajaran ke menara gading.

Good Job and Well Done, Guys <3

p/s please mind my bahasa yang sangat bughuk.hehe


1 comment: