.

My photo
Shah Alam, Malaysia
May God bless you, readers!

Hello there!

Time Travels

20100411

Jejak Kawan Lama

This post tang jejak kasih. hoho. All this time, I cari mencari kawankawan lama I dr skola rendah, Sekolah Integrasi As-Syakirin. dr skola menengah ag. mencari2 ohh. xputus asa nii. haha. try la cr kt Myspace dlu2 tym bergiat kt Ms. but xjmpe pn. but my frens yg mmg dh contact, Khadijah, Aina, Syuhada, Aniz Alana, Fatin, Husni, Azreen, Ikram, Umar, and Danial [arap2 xde yg tggl] xcr la sbb dorg mmg ad in my frens list an. yg plg I cr, Akmal 'Arif, Zahidah, Liyana, Amirah and Haris. siyes rindu gle ngn dorg. and about last month, I try cr dorg. I search lak kt Facebook. perghh xjmpe! sedeyh2. xpe la. [bunyi mcm dah give up an, tp blm! haha] rehat jap. tp I slalu la berdoa jgk that I will reconnect balek ngn my old buddies.

I dont know how long, I ada upload gamba my ustaz and ustazah dr Majlis Ihtifal dlu kt Facebook. [tyme Ihtifal ni I was in form 1] then, weeks ago, tbe2 ade one of my Notification said that 'Akmal 'Arif tagged himself in your photo' lebeh kurang laa. aihh tym tu mmg gembira excited terlebeh la an. terkejut.
'AKMAL?? wohh. please tell me AKMAL my fren tuuu..' I ckp dlm ati..
then i search the name.
AKMAL 'ARIF. Wooooow dapat! siyes bersyukur gleee. then i went thru his photos.
perghh KURUS GLE DAH KAU SKUNG! dulu kau gemukk. haha. dan smakin STYLE yo!! :) uihh simpuh rindu! *simpuh=sumpah* :))

*Akmal 'Arif*

*kau lg*
style kan kau? HAHA
teman cr gado/pasal loooong tym ago. hoho.

kenangan. pastu dy kene kan I balek. woi saket! budak2 btl..haha
aishh cmne la kite leh lost contact an. kau la, sape soh pndah!
tp siyes aaa gembiraaaa gileee xterkateeeeee jmpe angggg blk ;)
mal, klw kite rapat dr dulu smpi skung,
xdenye kau nk puji gamba2 ak an. hahah


P/S KPD KWN2KU SYG;
eyt korg [yang xjmpe ag and dikesan ag]; timbulkanlah diri korg! nk wt reunion sng sket and leh jmpe2 lepak2. wooo rinduuuu.. :)

No comments:

Post a Comment